Selasa, 22 Mei 2012

Assalamualaikum... hye selamat datang ke blog saya yang xberape nk cute nie...maaflah saya xpandai nak susun cam blog2 lain...dan saya nie xpandai nk menulis cerita-cerita yg menarik...blog nie pon bukan semua yg saya buat,ada yg baik hati ingin menolong saya menceria kn blog ini,seperti dj bro dari radio Mesrafm yg ada di sebelah nie...dan chat room di bawah nie,dia yg menolong saya...dan ramai lagi kawan2 facebook saya saifull dan did yg memula menaikkan blog nie...dan dj firdausz yg beri kerjasama beri HTML radio Nasyidfm yg berada di bawah...terima kasih semua...kerna sudi menolong saya.... ^_^' mmmm cerita2 lupa lak nak kenalkan diri kn....nak perkenalkan ke??? name saya nazirah,panggilan manja di fb era,panggilan di rumah adik aje....umur 20 tahun,orang perak...jom la join blog saya nie...sambil chatting kita dengar radio,sambil kita dengar radio,kita chatting...hihi untuk perkenalan sesama manusia...jom la ajak kawan follow blog saya nie...kita sama2 ceriakan lagi blog nie.... ok !!! saya nie peminat devotees,yg gmbar lelaki yg tampan n kacak di bawah tu mereka la,saya minat mereka bukan kerna mereka tampan je,tapi kerna suara mereka yg sedap n merdu...paling saya minat suara abd halim sebb dia sellu nyanyi ngn ton yg tinggi jee...sekali jerit peeeerrrrrhhhh....terbaekkk tuuu....yg lain saya minat jugak seperti shauqi muhammad dan adi akmal... mereka pon xkurang ny jugak bagus...lagu mereka yg paling saya minat mahar cinta,berjalan tanpa henti,kekasih...dan banyk lagi...baru2 nie saya ada beli album devotees 336,album yg nie untuk melatih anak2 mengaji dan menyebut pekataan ngn betul...bagi saya mmg sesuai ngn budak2,yela dengan budak2 devotees junoir kn...mmg bestt






nie la album ny..gambar pon dan mnampakkan ceria kan belum lgi dengar...sape2 yg ada ank n ada budak kecik yg baru nk bljar beli la album nie dengan harga RM 22...original tau....kita yg dah besar nie pon boleh beljar sekali...dengan hany mendengar sahaja kita boleh dapat pahala,moh2 semua pakat2 beli...sebelum terlambat...klo lambat nti rugi tau...!! nangis xberlagu nanti...mmmm huhuhuhu.... ^_^'  ok sampai di sini saja bicara saya,nti jika ada masa saya update lagi...tunggu episod yg selanjut nyy okk...hihi assalamualaikum ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan