Ahad, 10 Februari 2013

        harinie hari raya china,ramai adik beradik balik kampung,best sangat dapat main-main dengan anak sedara saya...dapat berbual2 ngn adik beradik...hari nie mak ada buat roti canai,berebut-rebut laa makan hihi sapa cepat bangun dia dapat la banyak....sebab adik berdik saya nie kuat makan tambah-tambah mak pulak yang masak memang sedap. mak saya nie pandai masak apa saja...korang nak tahu masakkan kegemaran adik beradik saya sama jee....iaitu masak daging masak kicap yang mak masak,memang xcukup-cukup,masak la berapa kilo pon confom abis,klo xabis ada yang bawak balik,tapi yang pentingnya tak pernah membazir.hehe yela adik beradik saya ada 10 orang,saya anak yang bongsu yang ke-10 la maksudnya... anak sedara lak ada 17...baru je tambah  tahun nie...bulan 6 insyaAllah lagi sorang akan lahir lagi,semoga selamat...aminn...bulan depan kakak saya yang ada gambar dalam blog saya nie akan bernikah bulan 3 insyaAllah,nanti bulan 4 or 5 abang saya lak akan berkahwen...time tu klo boleh saya nak ajak _____________ hehe datang klo dapat laa...hehe jangan bagitau sape2 tau,rahsia ye...hehe *_^

haaa ini dia anak sedara yang baru lahir,baru bulan 21.01.2013 lahirnya...comel kan baby nie....nama dia MOHD ALIF IRFAN BIN AFFANDI....semoga alif cepat-cepat2 membesarkan dan menjadi anak yang soleh ye alif....^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan